Bevers

Bij de scouting worden wij de Bevers genoemd.
Wij dragen een mooie rode blous: de Beverblouse. Ook dragen we een groepsdas. Die van ons is zwart met een oranje randje. Zo kan iedereen dat wij van de Bevers uit Heeten zijn.

Ben jij tussen de 4½ en 7 jaar? Vind je het leuk om iedere week iets leuks te doen en ook lekker buiten te spelen? Kom dan bij de bevers van Scouting! Hier doe je allemaal spannende dingen met kinderen die even oud zijn als jij, neem ook een kijkje bij ons programma. Wil jij ook een keertje komen kijken? Elke zaterdag tussen 9:30 en 11:00 zijn hebben de Bevers opkomst bij ons gebouw of ergens rondom Heeten. Voor meer info stuur een mailtje naar:

Het lijkt ons hartstikke leuk als je een keertje komt kijken of je het ook leuk vindt bij de Bevers. Hopelijk zien we je snel!

Dorp Hostsjietonia

Al onze avonturen op de zaterdagochtend spelen zich af in Hotsjietonia samen met Stuiter. Stuiter is altijd vrolijk en voor iedereen een echte vriend. Stuiter is dol op spelletjes en houdt er van om lekker actief bezig te zijn. Stuiter woont niet alleen in Dorp Hotsjietonia. Hij woont daar samen met: Sterre en Steven Stroom, Rebbel en Bas Bos, Rozemarijn en Professor Plof, Keet en Fleur Kleur, Stanly Stekker en Noa. Kijk op de themafiguren pagina voor meer over deze inwoner van Hotsjietonia.

Bever-Doe-Dag

Niet alleen bij de Scouting in Heeten zijn er Bevers, maar ook bij andere groepen in de regio zijn er leeftijdsgenootjes. Elk jaar is er een dag waar alle Bevers uit de regio samen leuke spelletjes en activiteiten doen, dit is de Bever-Doe-Dag

Zomerkamp

In de zomervakantie gaan we twee nachtjes in een gebouw van een andere scoutinggroep slapen. Omdat sommige Bevers dit best wel eng vinden, hebben we één of twee keer per jaar een programma met overnachting. We slapen dan een nachtje in ons eigen scoutinggebouw.

Tijdens het Zomerkamp en tijdens de overnachting doen we alleen maar leuke dingen. Het zomerkamp staat altijd in het teken van een bepaald thema. Tijdens de opkomsten voor het zomerkamp gaan we al mooie thema kleding of een leuke aankleding maken.

speltakteken stam
(5 - 7 jaar)  (7 - 10 jaar) (10-14 jaar) (14-18 jaar) (vanaf 18 jaar)